Iulia ne spune povestea bijuteriilor handmade

Am inceput sa va vorbesc despre oameni frumosi. Primul din lista mea a fost tatal meu iar acum am sa va vorbesc despre un alt om minunat, care face lucrusoare superbe. Este vorba despre Iulia Matei, fondator al firmei de bijuterii handmade Julis Bijoux si pe deasupra, sefa mea.

Adevarul e, ca cine nu si-ar dori asa sefa tanara si de treaba? Pot spune ca sunt o norocoasa din acest punct de vedere. Va fac cunostinta cu Iulia!

12167465_883520948368214_1549523890_n

Va spun cu mana pe inima, ca am ramas uimita cand am avut interviul si am cunoscut-o pe Iulia, o tanara cu visuri marete, dar am ramas si mai uimita cand am vazut ce lucrusoare minunate faureste, de la vintange, casual sau trendy, pe gustul fiecaruia.

Ea ne-a ales pe noi sa ii fim inspiratie si pentru noi spune povestea bijuteriilor.

12179069_10205221420560019_1991672282_n

O poveste frumoasa, inspirata de oameni frumosi, care vor sa iasa din anonimat si sa se afirme. Povestea oamenilor care vor sa fie originali, dar nu gasesc nimic ca sa ii reprezinte.

Iulia reuseste acest lucru prin creatiile sale.

Va spun sincer ca bijuteriile ei ma fac fericita si deja am cateva bijuterii handmade cu povesti la mine acasa.

Eu m-am indragostit de ele fiindca ma reprezinta, asa ca va las si pe voi sa le admirati. Sper sa reusiti sa va decideti mai repede decat mine. Va spun sincer ca eu una le-as lua pe toate.

Julis Bijoux , un click si intrati in lumea bijuteriilor.

In final, nu pot decat sa ii multumesc Iuliei, fiindca ne impartaseste povestea bijuteriilor handmade.

 

12166029_883520928368216_1285539760_n

Un gând despre &8222;Iulia ne spune povestea bijuteriilor handmade&8221;

Lasă un răspuns

