Casutele din lemn si povestea lor

Pot spune cu mana pe inima ca imi vin lacrimi in ochi cand ma gandesc ce mandra pot fi de tatal meu. El este acum, Brancoveanul meu!

Arta trebuie sa o ai in sange, sa vizualizezi frumosul si sa il transpui intr-un mod original. Ati auzit de arta chibritului si cum poti construi casute din bete de chibrit. Ei, asa face si al meu tata, doar ca el le construieste din lemn, iar pentru mine, asta este arta.

Cred cu tarie ca un adevarat artist poate face o minune si dintr-un ciot.  Tin minte si acum primul patut faurit de el pentru papusa mea, Belle. Da, imi doream un patut pentru ea si un dulap pentru hainute si nu unul improvizat cum cred ca faceam multi din cutii sau alte chestii.

Tata a avut grija sa imi indeplineasca aceasta dorinta si de atunci si-a descoperit pasiunea si talentul pentru creatiile din lemn. De fiecare data cand ma duc acasa raman mereu uimita de cat de mult se pot schimba lucrurile si la fiecare pas pe care il fac ma „lovesc” de ceva faurit de el.

Doua dintre casutele tatalui meu imi impodobesc biblioteca, oferindu-i un aer rustic, iar alte doua odihnesc frumos in casa unor prietene dragi mie.

De multe ori am fost intrebata de unde le-am achizitionat si vum sunt realizate, iar eu sunt mai mult decat incantata sa le impartasesc tuturor ca tatal meu este autorul acestor minuni din lemn.

In crearea lor nu foloseste lemn special sau ustensile cat mai sofisticate, ci pune multa pasiune, se incarca cu rabdare si isi lasa imaginatia sa zboare. Curand am sa va povestesc tot despre Iulia, o tanara care face niste lucruri minunate pentru noi, domnisoare si tot din pasiune.

IMAG0014

IMAG0018

IMAG0021

Si acesta este doar inceputul!

Lasă un răspuns

