Primavara, pantofi si poezie

I love shoes, i love standard shoes.
Iubesc soarele,parfumul de liliac si bineinteles pantofii.
In general imi place sa ma plimb prin magazine in cautarea pantofilor perfecti, sa simt acel miros specific de nou.  Dar recent am descoperit un site care m-a cucerit, asadar am sa va prezint bucuria mea in versuri.10610731_730817593653570_2894701241285382070_n-700x350
M-am plimbat si am cautat,
Din click in clik am admirat.
La standard shoes eu mi-am gasit
Pantofii de vis.
Haideti sa va prezint
Sase perechi cu povesti de scris.

5506b634a3d46_pantofi-dama-model-p01n-red-2469-1
Visiniu de voi purta,
Ca o zana voi dansa,
In stiletto ma visez
E musai sa mi-i achizitionez!
Si daca obosesc,
In balerini ma opresc.

balrini
Desi-s micuta mai de fel
Si-n sandale ortopedice pot sa ies,
La plimbare prin oras,
Ca un gladiator fruntas.

sandale
Iar daca ploua sau e frig
In sneakers eu imi revin.
Inaltimea mi-o pastrez
Dar imbracamintea tot mi-o asortez.

sneakers
Si de ma voi supara, in pantera ma pot incalta.

pantofi
Cinci v-am prezentat
Si una mi-a mai ramas
Cea mai draga mie,
Cu noroc sa fie.
35 de vor avea, sandala cu toc lat,
Desi e ultima, va fi prima in colectia mea.

sandale tocEu deja mi-am facut listuta. Va invit sa va plimbati cu un click in timp ce va savurati cafeaua pe site-ul lor sau pe pagina de Facebook.

Spor la cumparaturi!

 

Un gând despre &8222;Primavara, pantofi si poezie&8221;

Lasă un răspuns

