Experienta mea Kangoo Jumps

Am participat si am castigat! Se pare ca iepurasul m-a vizitat si a fost darnic cu mine, indeplinindu-mi un vis.

De  curand am participat si eu la doua concursuri organizate pe blog. Sa va spun pe sleau, eu sunt exact Toma necredinciosul. Cum sa castig tocmai eu?

Ei, ca sa vezi, tocmai eu am castigat. Iepurasul mi-a adus produse de  beauty si cel mai frumos cadou, un abonament la Kangoo Jumps by Diana Stirbu.

De felul meu nu prea am facut sport, sunt o persoana destul de lenesa, dar Diana a avut grija sa scoata „fiara”din mine.

Prima data cand am incaltat ghetele Kangoo nu am avut incredere in mine, dar dupa m-am indragostit pur si simplu de acest sport.. Dansez, sar, ma tonifiez si pierd in greutate. Ce as putea sa imi mai doresc?

Ce beneficii aduce practicarea acestui sport?

Dezvolta musculatura si iti contureaza silueta în mod natural
– Reduce rapid si in siguranta grasimea / greutatea în exces , se consuma pana la 1200 calorii pe ora
– Previne problemele cardiovasculare
– Încetineste procesul de îmbatranire (spre exemplu: iti tonifica pielea, pastreaza sau reface masa osoasa şi musculara)
– Previne si corecteaza multe probleme de sanatate
– Induce stare de bine (combate astfel depresia) si reduce stresul
– Reda vitalitatea si protejeaza articulatiile si coloana, la impactul cu solul, datorita arcurilor ecliptice;

Mai am doar atat sa spun: I love Kangoo Jumps by Diana Stirbu!

1428349084407

1428349086128

 

Lasă un răspuns

