#TheSkincareTag

Onorez cu drag provocarea lansata de  Laura. Sa va impartasesc ritualul meu de zi cu zi. #TheSkincareTag.

1. Descrie rutina ta de îngrijire în 5 cuvinte.

Demachiat, spalat, tonifiat, hidratat, admirat.Skin-Care-health-and-beauty-4351956-856-1050

2. Care este tipul tău de ten?

Tenul meu este normal dar ca sa se pastreze cat mai mult timp tanar si sanatos are nevoie de curatenie si protectie.

3. Care este cel mai bun inamic împotriva coșurilor?

Pana acum m-am bucurat de un ten curat care nu prea mi-a dat mari batai de cap. Dar in anumite perioade isi mai incearca „norocul”. Pentru a-l linisti folosesc o crema ultra-activa de la Gerovital plant, sau o solutie facuta acasa din spirt si floare de crin.

4. Care este produsul tău preferat pentru îngrijirea tenului?

Recent am dormit la o prietena draga mie si m-am bucurat de un masaj facial cu ulei de nuca de cocos presat la rece. Acum, acest ulei este produsul meu preferat.

5. Șervețele demachiante: da sau nu?

Desi nu sunt tocmai indicate, da, le mai folosesc. Depinde cat de obosita sunt sau pe unde sunt. In general optez pentru demachiant.

6. Toner: da sau nu?

Da!

7. Produse high-end pentru ten sau produse high-end de machiaj?

Produse high-end de make-up cu siguranță!

8. Care e cel mai ciudat produs pe care l-ai folosit în îngrijirea tenului tău?

Mastile cu argila.

9. Cele mai bune sfaturi pentru un ten frumos:

Tenul este supus in continuu la diversi factori externi care au o actiune mai mult sau mai putin degradanta. De aceea, indiferent de faptul ca vorbim de un ten normal, sanatos, sau daca vorbim despre unul cu imperfectiuni, intretinerea zilnica, este absolut necesara.

beauty-salon

Lasă un răspuns

