Mascara The One 5 in 1Wonder Lash

De curand am participat la un concurs organizat pe blog click aici si spre surprinderea mea am fost norocoasa castigatoare.

Pe langa samponul cu argan, luciu de buze, masti de fata, fard de pleoape, etc, Mascara The One 5 in 1Wonder Lash de la Oriflame, era produsul pe care imi doream cel mai mult sa il testez.

poza buna

 Intr-adevar, acest rimel complex cu perie ce defineste si separa genele, a devenit preferatul meu oferind alungire şi volum, iar de dimineata pana seara se prezinta impecabil. Nu ma pot lauda cu cele mai lungi gene din lume dar acest rimel isi face bine treaba!

10967076_10203750579469911_1885019585_n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu ma pot lauda cu cele mai lungi gene din lume, dar acest rimel isi face bine treaba!

Lasă un răspuns

