50 shades of Grayson

Si nu, nu le-am incurcat. Filmul Fifty Shades of Grey inspirat de bestseller-ul mondial al autoarei britanice Erika Leonard, care semnează cu pseudonimul E.L. James va avea premiera chiar de Valentine’s Day.

Surprinzator, voi merge si eu la premiera insotita de una dintre cele mai bune prietene. Un Valentine’s day perfect.

grayson-deb-jane

Revenind la ale noastre, 50 shades of Greyson este episodul 8 din sezonul 5 al ultimului serial urmarit,  Drop Dead Diva.  78 de episoade s-au bucurat intru totul de atentia mea. Am trait impreuna cu modelul Deb Dobskin o iubire imposibila, dupa ce sufletul ei a ajuns in trupul inteligentei avocate supraponderale Jane Bingum. Impreuna cu Deb am descoperit  intelesul „frumusetii sufletesti” precum si al prejudecatilor legate de infatisarea celor din jur.

 drop_dead_diva_generic_1600_x_900_px_0

Ce sa va mai dezvalui? Hmmm…cu ajutorul asistentei sale, Teri, Jane pledeaza diferite cauze la tribunal, incercand pe ascuns sa reia legatura cu fostul ei prieten indurerat, Grayson Kent. Singurii care ii cunosc identitatea reala sunt Fred, care a fost retrogradat la rangul de inger pazitor al eroinei, si Stacy, cea mai buna prietena a lui Deb din timpul vietii.Si cam atat, restul va las pe voi sa descoperiti.

Binecuvantata fie sesiunea! Cele mai interesante seriale in aceasta perioada le-am descoperit. Si pana la noul sezon din Game of Thrones , Jane the Virgin se bucura de toata atentia mea.

 

Un gând despre &8222;50 shades of Grayson&8221;

Lasă un răspuns

