De vorba cu un blogger

Scriem pe Facebook, punem poze hazlii, primim likeuri suntem bloggeri. Și cred că orice blogger s-a întrebat care ar fi beneficiile aduse de scrisul pe blog.

Studenta la Facultatea de Jurnalism, dar si la Politehnica, pasionata de moda si frumusete, tanara Alexandra Cristina Boerescu a acceptat sa  ne povesteasca ce inseamna  sa fii blogger si cat timp dedica acestei activitati.

icon

A.F: Cand ti-a venit ideea de a lansa un blog?

A.C: Ideea mi-a venit in urma cu patru ani. Eram inca la liceu in clasa a XI-a cand am inceput sa citesc diferite bloguri atat din afara cat si pe cele romanesti. Insa primul blog l-am lansat la sfarsitul clasei a XII-a.

A.F: O perioada nu ai mai scris. Ce te-a determinat sa reintri in ” lumea bloggerilor” ?

A.C:  Am incetat sa scriu pe blog din cauza examenului de bacalaureat care imi ocupa cea mai mare parte din timp. Dupa cum spuneam mai devreme, citeam diverse bloguri ce abordau varii subiecte: de la moda pana la cele tehnice. Imi doream scriu si eu articole pe diferite subiecte ca la randul meu sa fiu citita de altii. Cred ca acesta a fost motivul pentru care am reintrat in blogosfera.

A.F:  Ce inseamna pentru tine sa fii blogger? Ai putea da o definitie a ta?

A.C:  In primul rand acesta este hobby-ul meu si scriu de placere oricand gasesc putin timp liber.  In al doilea rand pot spune ca este un fel de job-part time unde eu sunt propriul sef si angajat. Ma ocup atat de redactarea textelor care presupune documentare si editare cat si de partea grafica ce cuprinde design-ul blogului, fotografiere, editare a pozelor s.a. Iar ca o definitie proprie as spune ca “Blogging-ul este acea activitate care iti ofera libertate deplina pe propria raspundere.”

A.F: Esti studenta la Facultatea de Jurnalism, anul III si la Politehnica, anul I inginerie energetica. Intre pregatirea lucrarii de licenta si sesiune, cat timp dedici blogului zilnic?

A.C: In general imi pregatesc articolele cu cateva zile inainte sa le public iar asta imi ocupa o ora, maxim doua ore pe zi.

A.F: Ai fost pana acum criticata de cineva pentru articolele tale?

A.C: Da, insa au fost critici constructive.

A.F: Daca cineva te-ar pune sa scrii despre o pana ai scrie? Si daca da,ce ai spune?

A.C: Sunt destul de priceputa pe partea de beauty desi daca ar trebui sa scriu despre o pana as spune ca este un element cu care ne putem creea diferite accesorii, cum ar fi: pandantive, cercei, agrafe, ori cu care putem completa o piesa vestimentara sau un alt accesoriu precum o palarie sau o bluza.

A.F: In medie cam cati cititori ai pe blog, zilnic?

A.C: Zilnic am in jur de 500 de cititori unici.

10965020_914419291932385_1850269165_o

 

 

 

 

Lasă un răspuns

